ساختمان با دسترسی عالی در محله دریان نو تهران | نواز 28

نمای کلی

موقعیت ساختمان مسکونی در محله دریان نو

اين پروژه در محله دريان نو ستارخان واقع در شهرداري منطقه ٢ شهر تهران توسط گروه ساختماني نواز ساخته شده است. محله دريان نو جزو محلات قديمي و با اصلالت شهر تهران است كه داراي فضاي سبز خاصي بوده و با وجود رونق صنعت ساختمان ساز و سرمایه گذاری در زمینه ملک در آن در عين سرزندگي همچنان بسيار محله دنج و با اصالتی محسوب می شود.

از طرفی این محله به دلیل دسترسی عالی به راه ها و اتوبان های اصلی نظیر اتوبان شیخ فضل الله، اتوبان یادگار امام و اتوبان چمران و مراکز شهری مهم شهر تهران بسیار مورد توجه افرادی که قصد خرید ملک در شهر تهران را دارد قرار گرفته است.

 

مشخصات ساختمان نواز۲۸

اين ساختمان واقع در محله زيباى دريان نو در زمینی به مساحت ۳۸۰ متر مربع و ۲۲۰۰ متر مربع بنا، يكي از پروژه هاي گروه ساختماني نواز است. اين پروژه در سال  ۱۳۹۷ تكميل و به مالكان تحويل داده شد.مجموعه متشكل ٥ طبقه مسكوني، يك طبقه همكف و يك طبقه زير زمين است. هر طبقه داراي ٣ واحد مسكوني به متراژ هاي ٧٥-٩٥ و ١١٠ متر مربع هستند. همه واحدها به صورت دو خوابه طراحي شده اند و داراي پاركينگ مسقف، انباري با متراژ استاندارد و بالکن مي باشند.

سازه اين ساختمان از نوع تيرچه بلوك بوده و ديوارها با استفاده از بلوك سبك دانه  هبلكس است. اين نوع بلوك علاوه بر سبكي عايق صدا و ضد حريق نيز بوده و در مهندسي نوين بسيار كاربرد دارد. همچنين متريال مصرفي در طراحي داخلي نظير سراميك، كاشي، كابينت، درب ها، تحهيزات سرويس بهداشتي و… تماما از بهترين نوع موجود در بازار تهيه گرديده اند.

نماي ساختمان به سبب قرارگيري در نبش ٢ خيابان اصلي امراللهي و سروش بسيار شاخص بوده و با استفاده از تركيب سنگ و آجر نسوز نما آذرخش كه يكي از بهترين انواع موجود اين نوع از آجر است طراحي و اجرا شده. همچنين سنگ هاي مورد استفاده در نما اماما با استفاده از سنگ درجه ١ به صورت اسكوپ اجرا شده است.

تنها با یک کلیک می توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید.

جزئیات

برنامه یک تور

اطلاعات شما
70000 تومان
ماهانه
  • اصل و بهره
  • مالیات بر املاک
  • بیمه خانه

Google Nearby Places

اولین نفری باشید که به “ساختمان با دسترسی عالی در محله دریان نو تهران | نواز 28” نظر میدهید

پاکیزگی
ارتباطات
ورود
دقت
موقعیت
مقدار